Followers

30 June 2009

p.a.s.s.i.o.n

passion
there's only one thng dat i really passionate bout.
dats y dis blog exist.
only them can makes me happy.
ramai org boleh ckp minat sumtin.
but r they really passionate bout it?
itu satu persoalan.
minat memerlukan 1 emotion yg sgt kuat.
in my opinion lar.
klu takat biase2 jerk dats not it.
satu bende yg ak realize.
smlm aku betul2 realize.
minat aku pd kucing.
first things is aku xkisah lgsg basuh berak dorunk wlupon bau nyer.
hanya aku jerk yg tau.
itu aku n mak aku jerk yg mampu buat.
yg laen jgn harap.
klu nk dkirekan dah bp kali aku wat bende tuh.
mmg la bau nyer mmg xenak lgsg.
tp aku xpernah rase bnde 2 beban.
its lyke a routine when it had to be done.
klu dorunk terberak dlm umah la.
n aku xpernah laks mbenci mereka2 itu or tpk nk buang dorunk.
second is biler aku sanggup bgn pagi.
semata-mata utk dorunk.
when 1st tyme baby smpi.
aku rela bgn pagi utk jg dier.
bg susu n everything.
klu2 dorunk hilang ye la kecik lagikan.
aku bgn la pagi2.
carik merata tmpt satu kwsn umah ak redah.
third aku xkshla mak dorunk buroks or x.
asalkan baby meow is sooo cute.
klu2 mak dorunk tberanak kat umah aku.
or dorunk ddk kat umah aku.
aku akan jg dorunk.
asalkan mak nyer xkcu kucing2 aku.
mak angkt baby mmg burok gler.
1st dpt mak meow yg mmg buroks.
hahaha...
fourth is aku akan slaloo merindui kucing2 aku.
n excited nk balik coz semata2 nk jmpe dorunk.
wlupon da byk kucing ak mati + kene buang.
ak akan sentiasa ingt n ridu saat2 bsame.
klu dorunk mati n dorunk rapat ngn aku.
aku akan menangis utk seminggu ++.
hmm...ak rase itu jerkla..nk criter mmg pnjg la kan.
ak akan sentiasa rindu n ingt kucing2 aku.

my beloved musang.cicak.cik utih.gemok.oyen.sally.anjang.syoyen.utih.makcik.micky.



muahmuahmuahmuah!!!

jom like!! =D


2 comments:

  1. hye dear...:)

    dats wat i alled passionate!!
    suke kucing ek?

    hehhe..ninie x suke kucing..takut kena gigit..:)
    kami inline skate kat putrajaya normally on saturday night or sunday night..kat dataran putrajaya tu..;p

    nak join jom laa..;)
    the more the merrier...

    ReplyDelete
  2. itu d main things la..

    kene gigit tue kire biasela..

    klu xberdarah xsah klu org2 yg suke kucing..

    plus dorunk xkn gigit smpi kiter rase nk mati..

    gigit2 manja jerk..

    hehehe..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

About Me

My photo
.i live a simple life n happy with it.