Followers

09 August 2009

h.a.p.p.y!!

hmmm...happy gler2!!!
sbb dpt jmpe baby ku...
da comel da dier skg...
last tyme jmpe ngn dis week berbeza gler2!!!
da mkin comel!!
rindurindurindu..
luv her so so so muchies!!
muahmuahmuah kat dier!!!
aku risau gler2 kat baby smpikn dadu ckp yg baby nih cm org aku jage..
cam aku d baby betul2..means manusia la kan...
mak aku mara gler2 sbb nyer aku lebih pntgkn baby..
huhuhuh...
smpi cm2 skali ak menyayangi si baby nih..
da bp hengget duet aku abes....
dsebabkan meow2 aku <--- yg nih xleh pilih kasih..
huahuahua..
currently aku syg giler2 kat baby..
sbb yg lain2 da jadi meow jantan yg bergaya!!
hmmm...baby nih satu2 nyer gadis dlm umah aku..
tmasuk mak angkat dier la kan...
hehehhe...wlupon baby anak angkat jerk..
tp mak dier syg gler2 kat dier..
klu aku bwk baby balik umah baru...
mak dier menangis crik baby...
kucing pon tau syg anak wlupun juz anak angkat...
<3

jom like!! =D


0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

About Me

My photo
.i live a simple life n happy with it.