Followers

02 November 2010

barang-barang meow kecik..

ubat kutu - RM10.00
PetSave Pandan Indah
Susu Kucing - RM19.70
PetSave Pandan Indah
Machik0 Flea Shampoo - RM19.90
PetsMore QuenssPark Jalan Peel
Babycat 34 - RM21.30
PetsMore QueensPark Jalan Peel

p/s : meow kecik ade banyak sangat-sangat telur kutu,kutu,mak bapak kutu..tapi tak sempat nak tangkap gambar geli kutu bergerak-gerak...esok baru nak hantar meow kecik pegi klinik...meow kecik takde nama lagi... =)

jom like!! =D


8 comments:

  1. Ehh ubat kutu ngan syampoo tu beli katne?? Kat sini susah mau dpt terutama skali syampoo machiko tu.

    ReplyDelete
  2. @Lieya

    beli kat Pandan Indah..klu machiko tue kat PetsMore QueensPark Jalan Peel...cube try cr kat carrefour...sebab ade gak yg jumpe kat situ..RM15 je.. =)

    ReplyDelete
  3. machiko...dulu ingatkan xberkesan...bila pakai mmg nampak kutu terus mati serta merta..pastu tarik kuar ngan kuku..seronok :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau takper..kite pon suke sangat! =)

      Delete
  4. Hai..ubat kutu tu nama apa..skrg asyik jual frontline n advantage...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak ingt nama dier..sorry ek..

      Delete
  5. Xper..ada lgi x rasany jual ubt tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ade kot..sebabnye kedai pet kan..mesti dorang akan jual..tapi sebenarnya frontline lagi berkesan..kite mmg tak nampak..tapi lama2 akan nampak jugak...lagi satu..awk pergi cukur bulu dorang.. =)

      Delete

Related Posts with Thumbnails

About Me

My photo
.i live a simple life n happy with it.