Followers

24 November 2010

Kisah Mousa & Baby - 24 November 2010

kisah mereka lagi dan lagi..
hari nie hujan sedap dorang tido..
tips utk bagi kucing baik adalah ---->

1. time dorg dah tido nyenyak(memang tak hengat dunia)
2. time hujan...memang dorg akan tido bersama..


BUKTI

seperti gambar di bawah..

|
|
|
V
aksi pertama.
aksi kedua.
aksi terakhir.

Mousa nak minum susu!!! cian kat dier...lepas tue Baby terus sedar..
tapi yang bestnye Baby dah xde lari-lari dari Mousa!!!

Mousa tau tempat tido die sendiri..cari-cari kat manela die tido...rupenye kat dalam bakul nie..
Mousa posing atas bahu...susah nak amik pic nie...mata die melilau tgk bende bergerak-gerak..


jom like!! =D


6 comments:

  1. hehe...suka tgk pic yg mousa peluk baby, dia nak manja2 ngan baby

    ReplyDelete
  2. hehheh.
    bukan main sedap lagie.
    kalo kena bobok tue lagiiii sedap

    ReplyDelete
  3. Golek sana, golek sini....emm sedapnyer tidor, sayang...

    ReplyDelete
  4. @meowwmania

    Mousa nie peramah sket...Baby je jual mahal sangat...main kejar-kejar boleh tapi xleh sentuh badan..cam mane 2??

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

About Me

My photo
.i live a simple life n happy with it.