Followers

08 March 2011

saya menang contest!!!

hari tu kan ade masuk Contest Aku & Kucing dekat blog SHAIZHAR..
yeay saya menang tuk contest ITU...berbekalkan gambar dengan Moja..
Thanks to empunya blog sudi pilih saya menang...
dah la takde update blog..tau nak masuk contest je..huhu..
hadiahnye RM30 topup..baru gune tuk mesej...
nak cerita sket..2-3 hari nie BABY n MOJA main lari-lari...
okayla tue...dari takde main langsung..
jom layan gambar...
pas main-main wajib lepak same-same
pandai budak-budak nie posing amik port comel...
best duk situ sebab ade angin air-cond keluar dari pintu itu...

p/s : jumpe lagi update akan dtg!!! =D

jom like!! =D


16 comments:

  1. tahniah sharz. marilah sama - sama mencintai kucing. he he

    ReplyDelete
  2. Wah.bestnye dapat topup 30.untunglah.tak payah beli topup.apa-apa pun,tahniah!

    ReplyDelete
  3. @my shaizhar blog contest

    thanks shaizhar lagi sekali.. =D
    jom same2 menyayangi anak-anak bulus...

    ReplyDelete
  4. @Afiqah Nabilah

    fiqa..tak sangke pon leh menang contest...ALHAMDULILLAH jimat duet..dahla tak bekerja sekarang..hehe.. =)

    ReplyDelete
  5. Tahniah Sharz... senang je hati tengok budak2 ni santai. Comel je dorang posing. bercorak2.. hehehe

    ReplyDelete
  6. lorr...dh sama saiz dh mousa dan baby heheheh

    ReplyDelete
  7. wahhh bestnya....

    tahniah pd Sharz dan Moja ;)

    suka tgk gmbr budak dua hekor tuh, dorang main cak cak ker..? hehe...

    ReplyDelete
  8. tahniah..
    tp saya terkejut.. kucing tu sebijik ngan kucing saya.. (ada kat entry beranak bawah katil di blog saya)//

    Entry terbaru padlie: Dilema suami bila isteri.... dan Matahari makin aktif

    ReplyDelete
  9. @m.q

    lagi sikit moja leh buli baby pulak.. =)

    ReplyDelete
  10. @meowwmania

    thanks!!
    dorang main lari-lari..
    dah penat rehat kejap..hehe.. =)

    ReplyDelete
  11. @padlie

    thanks!!
    moja or baby yang same??
    =D

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

About Me

My photo
.i live a simple life n happy with it.