Followers

31 July 2011

selamat berpuasa dari MOJA dan ANAK2. =)

MOJA sekeluarga ingin mengucapkan selamat berpuasa pada pembaca blog ini..
walaupon MOJA n anak-anak tak puasa pon...
nanti untuk raya tuan MOJA janji nak belikan collar baru untuk anak-anak MOJA..
masa raya dorang semua dah besar dan boleh pakai collar dah..

cerita pasal budak-budak berbulus pulak.
kat sini hujan..so budak-budak berbulus semua bantai tido...
so jom layan gambar!
kawasan belakang yang menjadi tempat lepak MOJA sekeluarga...
MOJA berehat lepas penat susukan anak-anak dier...kurap kat telinga MOJA dah kering sikit...
sapu antibiotik supaya cepat kering..

p/s : tadi makcik dtg umah...dah cek jantina budak-budak...2ekor betina 3ekor jantan!!


jom like!! =D


8 comments:

  1. Selamat berpuasa Sharz.
    Moja jangan le puasa, cian anak-anaks.. nanti takde susu pulak. :D

    ReplyDelete
  2. yeay! baby nak dpt collar :)

    eh Moja ada duit ke nak belikan collar utk baby? kalau takde nnti mintak kat mama Moja ekk hehe

    selamat berpuasa Shaz..

    ReplyDelete
  3. Selamat berpuasa Sharz.. cepat sembuh ye Moja.. jgn garu2 sgt tau

    ReplyDelete
  4. @Ms J

    MOja memang tak pose...asyik nak makan je.. =p

    ReplyDelete
  5. @meowwmania

    selamat berpuasa meowmania...

    MOJA paw tuan die la nak beli collar...huhu....

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

About Me

My photo
.i live a simple life n happy with it.