Followers

23 February 2012

Shortlist OP #2

wah dua kali buat entry...tak pernah-pernah..kalau pernah pon ntah zaman bile..nampak sangat TERlampau excited mencari OP...setelah ditambah,tolak,bahagi,darab budget yang diriku ade untuk OP..nampaknye list OP#1 tu tinggal kenangan.

sape yang tak suka dengan package yang dorang bagi..so utk majlis kenduri di rumah saya,saya rasa nak amik package yang ade custom album sahaja..kalau ade tambahan mungkin sticky album..huhu..untuk package fotobook tu untuk belah lelaki je la..huhu.

saya memang budget RM2700 utk OP..tapi bile difikirkan custom album pon dah okay...fotobook tu cuma tambahan je..ingatkan diri balik jangan ikut nafsu...tapi ikut kemampuan..

BUDGET terbaru saya untuk OP RM2k sahaja..kalau lebih 100 or 200 okay and yang pasti takkan melebihi RM2200.(kalau ade orang nak belanja bolehla)..sebabnye lebihan tue bolehla saya tambah tuk beli katil ke,doorgift ke dan ape2 yang boleh cover..

untuk budget kahwin nie memang strict sangat-sangat sebab saya baru je kerja.duet simpanan pon takde lagik..so orang yang TAK paham masalah saya nie memang akan cakap rugi kalau tak amik package si dotdotdot..yang penting sekarang waktu selepas berkahwin tue..kalau berhabis banyak lepas kahwin tunggang langgang duet tak cukup, tak gune gak kan..ade budget untuk OP nie pon dah cukup bagus..kan kan??

setelah surf untuk seharian..OP yang seswai dgn budget RM2k saya:
  1. TheLegacyArt
  2. AzamHashim
  3. Hafeez.H Visual Arts
  4. Hola-Photography 
  5. MediaUngu
  6. LocoPhotography
  7. TukangTangkap
  8. DesirePhoto
hahaha..still banyak jugak list OP...adoyai..takpe2..banyak masa lagi sampai akhir bulan nie.. boleh lagi tambah OP and buat kira-kira dan survey blog B2B yang lain..

p/s : doakan saya dapat selesaikan masalah OP ek.review dari anda amat dihargai....macam nak bincang dengan belah die untuk buat nikah+sanding+tandang(penjimatan berganda)  :)


jom like!! =D


3 comments:

  1. FY vote Loco Photography..nampak cantik..kalau nak OP yang FY guna time tunang tu pun murah je..mmg masuk dgn bajet awak..all da best dear

    ReplyDelete
  2. silentlenses photography pn ok gk..cntek gmb dy..~

    ReplyDelete
  3. silentlenses photography pn ok gk..cntek gmb dy..~

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

About Me

My photo
.i live a simple life n happy with it.