Followers

25 March 2012

My Doorgift Bag

Salam 1Malaysia!!
penat betul hari nie...pagi pergi kabut/pasar karat dekat Stadium Shah Alam,beli inner + shawl..dari pagi 2 benda je yang amik..penat mengalahkan lari 400 meter!!!
ouh!!! mak saya carik towel untuk bagi kat VIP aka rombongan + bff..boleh dapat satu dalam RM2.50 @ RM2.00 ikut kebesaran towel...towel yang saya nak bagi nie towel muka...bukan yang kecik2 tue...
balik dari Shah Alam singgah Klang pulak...beli bag kain untuk doorgift...
ape yang saya borong tapi mak saya yang bayarkan.. :p
800pcs bag kain untuk tetamu warna oren : RM200
200pcs bag kain untuk VIP warna gold : RM60.00
towel good morning untuk penanggah : RM15.00
200pcs twisted tie untuk ikat bunga telur : RM2.00
saya ingat nak beli pearl untuk buat bunga tangan...tapi takde plak warna yang sesuai..so pearl beli lain kali je..
barang yang dibeli tadi tak sempat plak nak amik gambar..next entry la ek..
mak saya cakap setakat nie kedai nie yang boleh dapat murah...takde la yang satu bag leh dapat dalam RM0.25 @ RM0.30...mungkin sebab die nak clear stock dan ganti dengan bag yang lain...
saya prefer bag kain sebab kalau nak letak banyak2 barang takde la terjatuh barang macam bag kertas...lagipon beg kertas lagi mahal dari bag kain!

contoh gambar amik dari google:

yang bawah ni warna gold untuk letak Towel Muka + Minyak Gamat 2botol + Air Kotak + Jajan
 yang bawah nie warna oren pekat untuk letak Air Kotak + Kerepek + Sumi,Gula-Gula

so sape yang still cari bunga telur,bag kertas,beg kain,pahar dan barang berkaitan tuk kahwin2 nie leh la pergi kedai uncle nie..kedai die kat esso sebelom nak pergi ke Klang/Bukit Raja...
Kedai Bunga Cinta
No 79, GF, Jalan Cokmar 1, Taman Mutiara, 
Bukit Raja, Off Jalan Meru
41050 Klang, Selangor
Tony Ng : 0123572892
Linly Ong : 0123565612
Boy : 0124828097

p/s : setel sudah hal bag untuk doorgift...tapi barang doorgift belom ade lagik...mungkin beli dalam bulan 6...so bulan 7 dah boleh start pack barang2... =)

jom like!! =D


0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

About Me

My photo
.i live a simple life n happy with it.