Followers

22 May 2012

#101 days

D.I.Y Poodle Flower
nak letak kat baju nikah..tapi baju nikah pon tak jadi..
so no komen.

jom like!! =D


7 comments:

  1. sabar je la...try think positive. ada hikmah tu.
    kot nak dapat spon baje pengantin ke nanti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau dapat bestnyer...hehehe.. =D

      Delete
  2. nak request step by step..poodle flower ni bole?;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh je niss..tapi sama je macam tutorial kat internet tue... =)

      Delete
  3. oh ni yang kita buat jadik handbouquet kita tuh kan? hehehe.
    NISS, senang je. try tengok kat internet. dah banyak dah orang buat tutorial ni. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha'a..same..tapi yang nie comot sket..yang zila punye lagi kemas.. =D

      Delete
    2. ekekeke sama je laa sharz. cuma kita punya dah tak nampak comotnya sebab dah gubah rapat2 :P

      Delete

Related Posts with Thumbnails

About Me

My photo
.i live a simple life n happy with it.