Followers

19 May 2012

#104 days

saje nak update sikit citer hari bekerja dan hari minggu saya dengan preparation w-day..
kan saya cakap saya beli SPANX kan??
parcel dah sampai!! yeay!! hari jumaat sampai..kakiza pos ari khamis..  
dan saya repeat order ngan kak iza lagik!! nak beli ASSETS® Fantastic Firmers® Tank pulak kali nie...nanti dah dapat saya update lagi ek?? =)
jom layan gambar SPANX nie sket..




tadi citer pasal SPANX kan??
nak citer pulak pasal tadi...
pegi SOGO & JALAN TAR untuk cari CADAR PENGANTIN..
saya nak cadar yang simple je...tapi mak saya nak yang betul2 cam pengantin..
kat SOGO ade yang saya berkenan..leh guna untuk harian..
tapi mak berkeras nak pergi JAKEL..
pergi2 JAKEL dapat la satu cadar pengantin..haiishh..
saya tak berapa setuju sebab macam pakai sekali je..pastu time saya nak tidur takkan nak pakai cadar yang berambu-rambu macam nie?? tak suka tapi mak nak belikan..saya okay je..
bolehla saya cat bilik warna PEACH! hehe..
so pakai cadar nie..malam nak tidur nak beli yang corak2 kat SOGO!!! tak kire!!!
muka depan cadar seperti di bawah.. 100% cotton & washable katenyer!!
dapat free bantal kecik seconet..
Price : RM580 - tak masuk dalam budget langsung!!
Colour - White aka putih macam snow..

details of the cadar...bolehla untuk pengantin sehari..nasib baik mak topup duet dier..sebab dier yang nak sangat2 cadar nie..

pemegang bunga tangan...sebab tak reti nak menggubah pearl tu..so terpaksa beli nie..abes citer takyah nak pening2!!
 Price : RM5.90
bukan beli kat Jakel tau!! beli kat kedai yang sederet dengan Gulati's ade jual manik2..

kain chiffon.. name double gorget...mahal!!!  bagi saya yang tak reti sangat pasal kain2 meter nie..tapi memang kain sekarang mahal2..kalau nak yang murah,corak tak berkenan lak..ade-ade je..
 Price : RM9.00 setengah meter aka 1 meter = RM18.90




p/s : semoga semuanya berjalan dengan lancar..sekarang nie banyak betul jemputan kawen..tak proceed lagi saya cat bilik pengantin untuk second iteration..this week nak pergi JAWI selesaikan hal nikah pihak lelaki dulu..semoga semuanya berjalan lancar!! =D

jom like!! =D


3 comments:

  1. Sharz.. bridal holder tu kita beli kat Jalan TAR cuma RM3.90 je tau.. hmm.. http://eatclimbrun.blogspot.com/2012/04/engagement-update-shopping-jalan-tar.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. kite tau yang ni mahal..tapi kite dah penat giler..tak larat nak menapak ke dalam semuahouse tu pulak..dah bawak cadar yang berat giler dari jakel ke sogo..pastu patah balik cari tudung & baju cotton..tak singgah pon semuahouse.. =p

      Delete
    2. oo paham2.. memang penat kan mencari barang2 tunang/kawen ni. nak2 bila cari kat jalan tar tuh. memang semua benda ada kat situ, tapi nak mencari/membelek satu2 tu jadi tak larat. dengan panasnya lagi. setiap kali pergi jalan tar, mesti ktia bawak sebotol air mineral yang besar tu ekkekee

      Delete

Related Posts with Thumbnails

About Me

My photo
.i live a simple life n happy with it.