Followers

24 June 2012

#67 days

semalam hantar LALA g vaksin & ubat cacing
MIMI & MOMO doc ckp jantan..tapi boleh mistake jugak bile dah besar..
bulan depan genap anak LALA umur 2bulan so dah boleh spay LALA!
anak die pon dah boleh start vaksin..so kene siap sedia mengumpul duet dari sekarang! =)

progress kawen takde pape lagi..
ouh!! saya dah tempah kad kawen ari sabtu..
amik package kat utusansehari
4" x 8" Single side = RM420/2000keping
satu keping jatuh RM0.21sen
minggu depan dah boleh dpt artwork dari dorg..takde pape masalah dah boleh proceed dgn printing...
so dalam akhir bulan 7 kad kawen siap..INSYAALLAH..

sape-sape yang tak keberatan nak dtg wedding saya leh la bagi alamat umah korang kat sharz86@gmail.com
pastikan saya mengenali anda jugak...kalau boleh bagi alamt blog supaya senang dikenali..  =)

updates yang lain:
pasal guestbook frame tue..susah betul nak cari kedai print yang boleh print size A1..
so terpaksa bulan depan beli frame size A3 je untuk print gambar POKOK tue..
kalau print size A1 macam ramai je org nak pegi cop tgn dorg kan? =p

pasal photobooth MUNGKIN akan menjadi sebab skrg tgh gigih edit2 quote nak print nanti..
kalau dah siap saya upload ek..

borang nikah pihak perempuan pon dah hantar pada jurunikah..
INSYAALLAH majlis hari jumaat pukul 11pagi..
Ustaz Haslin Bahrin yang sign saya punya borang nikah.. =p

tue saje utk minggu ini..

p/s : bulan depan iaitu bulan 7 mesti byk perkara yang kene disetelkan...

jom like!! =D


2 comments:

Related Posts with Thumbnails

About Me

My photo
.i live a simple life n happy with it.