Followers

17 June 2012

#74 days

banyak betul benda nak kene buat bile dah nak dekat nie..
updates hari minggu:

KATIL
dah beli set katil divan!! bulan depan sampai la kat bilik saya tue..walaupon sebenarnya berkenan dengan set divan yang lain,tapi disebabkan constraint bilik yang sempit saya terima je apa yang ada..bersyukur dengan segalanya..nanti dah dapat katil saya update k!! saya pilih tilam jenis sabut kelapa..elok untuk tulang belakang..ketebalan tilam 7inci je..takperla walaupon tak tebal asalkan tahan lama..cadar pon dah ade macam-macam size ikut ketebalan tilam...cuma pilih je yang berkenan.. =)
Tilam coconut fibre : RM750
Set Bilik : RM850
Tukar katil :RM600 
Total : RM2200
MAKAN-MAKAN RINGAN
pas beli katil singgah makan-makan pulak..hehe..
layan cendol dengan mee bakso

DOORGIFT
sebenarnya nak beli barang-barang doorgift bulan depan..tapi macam nak setel cepat..so beli je minggu nie..
beli yang asas dulu..saya budget untuk 1000 orang tetamu..

SUMI 12 plastik = 1200
Cloud 9 wafer 28 plastik = 1008
Cloud 9 gula-gula 4 plastik = 1280
Dynamite gula-gula 1 plastik = 320
Rico gula-gula 4 plastik = 1600
Total : RM350 (termasuk benda-benda yang bukan utk doorgift)





BEKAS GULA-GULA
bekas nie kosong je..mak saya hias dengan bunga-bunga tue..
kos bekas FOC.. =)
 letak 3 bijik gula dengan 1 sumi jerk...
 testing letak dalam beg kertas, air mineral tak masuk lagik.

MAKAN-MAKAN BERAT
mesti korang dah tau kat mane kan?? 
WONG SOLO bangi.

p/s : itu je updates mggu nie... =)

jom like!! =D


0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

About Me

My photo
.i live a simple life n happy with it.