Followers

31 December 2012

Hansaegee Nature #3

Selamat malam semua!! wah tak sangka hari nie hari last utk tahun 2012 kan?? So sempena tarikh bersejarah nie saya nak kongsi ape yang saya beli baru-baru nie..

Ape lagi kalau bukan produk dari KOREA yang meletop iaitu Hansaegee Nature
ade yang tak tau pasal produk nie? takpe korang leh check out dorang punye website Hansaegee Nature .Korang boleh belek-belek la semua info ade kat situ..

Salah satu sebab kenapa saya suke produk dari Hansaegee sebab THE ONLY ONE produk yang paling berkesan untuk menarik semua BLACKHEAD yang ade kat muka saya nie tau!! Tak percaya? korang boleh lawat entry saya sebelum nie dekat SINI dan SINI atau review dari blogger terkenal macam HANIS ZALIKHA, FATIN LIYANA, MARIA ELENA, NISA KAY.

Okay la taknak cakap banyak lagi..tips untuk membeli dengan berbaloi-baloi dari hansaegee adalah bile dorang ade special promotion dekat SINI.

Special promotion dorang akan offer produk berkembar so korang boleh jimat dekat POSTAGE sebab hansaegee akan bagi FREE POSTAGE untuk barang lebih dari RM50.

contoh produk berkembar yang saya selalu beli macam kat bawah nie..

1 x Nose Pack + 3 x H.D.P Pore Stamping Mask (harga asal : 72.70 lepas diskaun : RM70)
pssst!!! Free 1 pair of N.M.F Aquaring Gel Eye Fill Patch untuk item RM60 keatas(termasuk special promotion) 


jom kita lihat dengan lebih dekat produk yang saya dapat dengan harga RM70 sahaja!!!



Sulfur Clinic Blackhead Suction Nose Pack

Nose Pack nie lah sebab saya selalu membeli belah dekat hansaegee tau!! nak tau sebab ape?? sebab nose pack yang paling terbaik!!! selalu korang beli jenama B***E ataupon S****S percayalah takkan sama dengan nose pack dari hansaegee nie tau!! kenapa saya berani cakap macam nie?? sebab saya dah try bermacam-macam nose pack atau ape2 produk yang boleh tarik most of the blackhead dekat hidung tapi takde yang sebagus nose pack nie tau!! Keistimewaan nosepack nie die mengandungi Sulfur & Charcoal yang bertindak hebat dalam mengeluarkan blackhead serta mengecilkan balik pori-pori dihidung anda!! Bile anda membeli Nose Pack nie korang akan dapat jugak serum untuk kecilkan balik pori-pori korang so takyah risau okay..

Ape yang anda akan dapat dalam Nose Pack?? 10 nosepack dan 1 serum dengan harga RM37.00 setiap satu.



Charcoal – Mineral Masks

Mask dari hansaegee jugak memang superb!! wah semua puji-pujian je kan??tapi memang betul!!selepas korang pakai nose pack korang terus pakai charcoal mask konpem pori-pori korang akan mengecut tau!! Tugas utama charcoal mask ni untuk menegangkan balik pori-pori korang yang dah berlubang tadi. Muka korang juga akan terasa licin dengan bahan-bahan yang terdapat dalam mask ni iaitu LS 8865 dan High-Definition Pixel Solution. Jangan ingat TV je ade HD mask pon ade tau!! Harga RM11.90 setiap satu.


N.M.F Aquaring Gel Eye Fill Patch

Untuk eye gel nie pulak untuk buatkan kawasan mata lebih moisture dan boleh kurangkan kedutan di mata dan menegangkan mata korang jugak. Harga RM9.00 setiap satu.

Berminat untuk beli produk nie?? 
Sila layari Hansaegee.com untuk keterangan lanjut.

till the next entry!! :)

jom like!! =D


4 comments:

  1. Replies
    1. nora should try yang blackhead nose pack..memang satisfied bile tengok blackhead keluar.. eh tapi klu nora ade blackhead la... :p

      Delete
  2. wahh promosi habis2an hansage yer..heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehehe..produk bagus kak..saya promote je la..
      barang2 kucing dah takde nak promote.. :p

      Delete

Related Posts with Thumbnails

About Me

My photo
.i live a simple life n happy with it.