Followers

24 December 2012

Tiger 7 bulan sudah

Assalamualaikum W.B.T...Salam Hari Isnin..hari nie bosan je kat opis..ramai yang dah cuti hari natal..
so nak cite sikit..
minggu lepas saya balik kampung..tapi tak berpeluang tengok LION kat putrajaya..
tapi takper bile je sampai depan umah TIGER dah tunggu depan pintu..YEAY!!!!
yang terkejutnye TIGER dah gebus dan gemok!!!
walaupon dah lame tak mandikan still bulu die macam carpet...bulu kat pipi die sampai terkeluar!!!
kalau ekor takleh nak cakap la kan kembang semangkuk!!

kalau tak caya jom kite layan gambar TIGER!!!

Abang die tengah tido kat belakang tu.. 
ade misai warna putih tuee...

 



p/s : takde pulak gambar ekor die yang kembang tue..next time yeaaaa..

jom like!! =D


5 comments:

  1. wahhhh,boolatnya diaaa..geram,geram :D

    ReplyDelete
  2. Wahhhhh , gebus nya dia ! Geram ! :D

    http://mariethekitten.blogspot.com/2012/12/latest-picture-of-lilo-2.html

    ReplyDelete
  3. alalaaa...mey nie!!! >_<

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

About Me

My photo
.i live a simple life n happy with it.