Followers

08 April 2011

bilakah hari gembira itu akan tiba?

takde ape yang menggembirakan hati selain melihat anak-anak bulus berbaik-baik..
sekarang BABY dan MOJA makin kerap bermain-main dan boleh duduk dekat-dekat..
tak sabar rasenye nak tengok dorang buat aksi jilat-menjilat dan tido berpelukan pulak..
maybe dalam 2 or 3 bulan lagi..
nak tengok BABY jaga anak-anak MOJA..
bulan 9 nanti genap umur MOJA setahun..
maybe akan ada keriuhan dekat rumah dengan bakal anak-anak MOJA..
tak terfikir lagi nak spay MOJA sebab dah lame sangat-sangat takde anak-anak kucing..
rindu nak tengok dorang tido peluk2,jilat2,main kejar2..
mungkin lepas 2 or 3 kali MOJA beranak baru spay MOJA..
=D
jom tengok MOJA mase kecik-kecik.

comel tak MOJA main ekor sendiri??
dah layan video layan gambar pulak.
muka BABY mintak kerepek..sweet je..
MOJA punye gaya macam BOS BESAR!!
budak nakal tido mata terbukak..
oit MOJA!!! tengok camera la!!
haaa...baru betul...
good girl MOJA n BABY..

sayang kat korang berdua sangat!!!


jom like!! =D


10 comments:

  1. amboi...lepak atas iron board..hehehe..
    dua-dua comel...meh cni nak pelok2..:p

    ReplyDelete
  2. ahahahahah...

    klakar tgk video moja men ekor sendiri :D

    tak penin pale ke cayanggg...

    ReplyDelete
  3. alahai....kalau dapat baby mesti comel2 blake..XD

    ReplyDelete
  4. aku pon pelik la.. apsal diorang suka dok atas iron bod. abes berbulu baju aku.. -.-"

    ReplyDelete
  5. Aunty Sharz,
    Comel lah Moja & Baby. Gerammmmmm....kat rumah ni pun dah lama takde kitten tapi sbb dah ada 6 ekor, tidaklah Mama nak tambah kot. purrr...meow!

    ReplyDelete
  6. @meowwmania

    moja mmg suka main ekor sendiri..dah besar pon kdg2 tibe2 main ekor die..

    ReplyDelete
  7. @PUCCAnis

    tak sabar nih nak tgk moja jadi mak..huhu..

    ReplyDelete
  8. @Cat-from-Sydney

    dah lame sgt takde baby meow..tu yg geram nak baby tuh.. =p

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

About Me

My photo
.i live a simple life n happy with it.