Followers

06 March 2012

Henna @ Inai booked!

My wedding henna is booked!!
akhirnya henna artist yang saya suka dah di-booking...
cuma die je yang cepat dapat feedback dan berbaloi dengan budget ku ini...
henna artist yang lain memang lukisan superb tapi mahal sangat...starting price RM180+++
ade yang email and message kat FB tak balas lagi..
so takut kak Norish dah fully booked terus call... kak Norish nie dari HennaNoorCollection..

kak Norish memang peramah..mule2 borak saya cam kaku tapi cara kak norish relax dan tau ape yang nak cakap..so dapat rasa keserasian..huhu..
berbeza dengan ***Henna..cakap macam taknak cakap je..tapi bagus jugak sebab die dah fully booked..so memang jodoh ngn kak Norish..
suka sangat dengan design ayunar & eira syazira yang kak norish lukis...
saya nie dalam kepala dah memang nak book kak norish tapi sebab takut dapat tau ade yang lagi murah punye pasal & taknak menyesal sebab tu nak cll & tggu gak yang lain..

tiap-tiap hari dok tengok je inai yang kak norish lukis..
last-last tutup mata book je..huhu..tibe2 ayunar buat ngn kak norish memang saya terus suke la..
saya nie tiap2 hari tengok inai ayunar..siap tanye kak norish nak buat macam design ayunar..huhu..

saya amik package:
SERI - RM100(start price)
Pengantin Perempuan
Atas Tangan & Kaki
Telapak Tangan
Kuku Tangan & Kaki (full cap)

cas transportation & service ke Kuala Selangor - RM70

saya harap sangat kak norish dapat lukis inai yang cantik untuk majlis perkahwinan saya nanti..
ouh untuk design macam ayunar - RM160 dan kalau macam eira syazira - RM180
so kalau saya nak design macam ayunar contohnye... RM160 + RM70 = RM230(mahal sebenarnya...harap2 dapat mintak murah sikit dari kak norish..RM200 ke :p...hikhik...nanti nak nego la...)
berbaloi kan?? kalau nak bandingkan dengan harga henna artist yang lain..tak dapat rasenye harga tue..tapi taktau la kalau ade sesape yang boleh dapat murah...mungkin saya tak sempat nak survey.. :))
kak norish pon boleh buat dual tone henna..macam ayunar punye design..
kalau tak nak ade cas transportation boleh datang ke rumah kak norish di Shah Alam..
kak norish pon ade buat lukis2 di Uptown Shah Alam.

jom kite tengok hasil kerja kak norish:

 

 

 antara design-design yang saya suka..hehe..taktau nak pilih yang mana..

p/s : kak norish jumpe bulan August nanti yer...


jom like!! =D


0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

About Me

My photo
.i live a simple life n happy with it.