Followers

03 March 2012

Henna @ Inai untuk perkahwinan

saya suka sangat-sangat pakai inai!!
dari sekolah lagi saya memang memakai inai..
inai merah ke inai hitam pon saya pakai....huhu..
so untuk wedding nie saya mestila akan cari henna artist jugak..
adela survey sikit pasal henna @ inai..
ade la 2-3 henna artist yang saya minat dan jugak dapat good review dari customer..
masalahnye mak saya tak bagi hire henna artist yang mahal-mahal..
die cakap boleh pakai sendiri..tapi saya nak yang berukir..kalau tak berukir saya memang pakar pakai inai..
kalau yang berukir faham2 je la kan harga die mesti RM90++..
sedangkan RM30 pon  mak saya ckp mahal...inikan lagi price yang lebih dari itu..

so saya terpaksa mengumpul duit untuk mencari henna artist mengikut citarasa saya..
kebanyakan package untuk pengantin perempuan:
*Atas Tangan & Telapak Tangan
*Atas Kaki
*Kuku Tangan & Kaki (Full Cap)
cas adalah lebih kurang RM150++
belom termasuk transport kalau dorang datang ke kuala selangor..
harap-harap dapat jumpe yang bawah RM160...

antara henna artist yang saya minat:

 photo credit to : AYUNAR
taken from HennaNoorCollectionz




 

tue je la setakat nie yang saya survey dan suka dengan design mengikut turutan..mungkin akan survey lagi takut harga yang dorang bagi tak sesuai dengan budget dan kalau dorang tak available masa hari pernikahan saya...




jom like!! =D


0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

About Me

My photo
.i live a simple life n happy with it.