Followers

16 March 2012

My Wedding MUA is booked!

Selamat Pagi!! 
wah pagi2 lagi dah menulis..yela excited sebab dah book MUA..akhirnya..satu keje setel..
bukan senang nak pilih vendor nie..habis satu muka naik jerawat sebab nak fikir pasal kerja kawen nie..
survey sane sini..wat muke tak malu drop komen kat blogger lain tanye itu ini..pegi PM orang kat FB semata-mata nak tanya pasal hal vendor...orang tak dikenali pon buat-buat macam dah kenal lama..
 tapi kene gak wat muke tembok kalau tak,memang taktau sampai bile2...

okay la berbalik kepada hal MUA..
Official MUA untuk Wedding saya adalah Suhara Mohd Khalid..
kan saya dah pernah wat entry sebelum nie..antara list2 MUA yang saya suke..
kaksue adalah salah sorang dari mereka-mereka itu..
dah lama saya usha makeup kak sue dari entry blogger LIJAH-NONCINDERELLASTORY..
tapi cik lijah takde pon bagi link FB kaksue..just no fon..saya ingat kaksue nie berada jauhhhhh sangat dari tempat saya...so mesti transportation yang mahal dari service...
kebetulan kawan saya masa sekolah dulu ATIQAH pon blogger jugak dan die pon hire kaksue..
saya pon terus menemuramah kaksue..dan semalam baru saya deal n booking kaksue..
kaksue ade bagi promotion sket..kalau saya amik 3event dapat RM6xx..saya pon malas nak makeup2 time tunang nanti..so 1event tuk tunang dan 2event utk nikah + sanding..

 Price yang saya dapat dari kaksue 3days 3event:
Tunang : RM2xx + transportation (deposit RM50)
Nikah + Sanding : Rm4xx + transportation (deposit RM50)
Transportation : Kuala Selangor
 kaksue cakap kalau amik package tunang or nikah leh dapat veil free..tapi veil tu kaksue punye la...saya tak kisah pon dapat or tak.asalkan kaksue makeup saya cantik2 masa tunang n hari kawen nanti.. =))
saya tepek gakla antara makeup yang pernah kaksue buat..semua gambar kredit kepada FB kaksue..

 
 
 
 

p/s : satu hal dah setel...kalau kaksue TERbaca blog saya nie, tak sabar nak tunggu kaksue makeup kan...dan saya harap kaksue akan jadikan saya lagi comel dari sekarang nie..hehe..saya tunggu kaksue bulan 4 dan bulan 9 nanti tau!! :D

jom like!! =D


0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

About Me

My photo
.i live a simple life n happy with it.