Followers

17 March 2012

Pelamin & Busana Pengantin is Booked!!

hari nie jumpe vendor untuk pelamin dan busana pengantin...
dan hari nie jugak saya book mereka..cepat kan?? 
saya memang minat dah dengan pelamin dan jugak baju pengantin dari Kak Lina & ILA..
dorang berdua nie adik-beradik..tapi sorry takde website,FB or blog mereka..
yang ade no fon je..huhu..dorang nie based dekat kampung saya je..Kuala Selangor..
harga yang dorang bagi kat saya:
Sanding
Pelamin 1panel : RM1000 / Pelamin 3panel : RM1500 / Pelamin Foam : RM1800
Acessories: Set Merenjis, Payung, AlasTangan,Kipas
Baju L+P(Dress & Kot) : RM600 / RM800(baju baru)
Accessories : Veil, Bunga Tangan,Kasut
Nikah
Bantal Nikah : RM100 (free kalau amik pelamin 3panel)
Accessories : RM50 termasuk bunga tangan

sebelum nie kan saya takde tema lagi kan??
tadi Kak Lina propose baju trus kat saya...saya ingat nak buat baju baru.huhu...tapi cam tak sempat je..
Kak Lina bagi baju inspired dari hatta dolmat punye design..warna PEACH..CANTIK sangat!! saya suke!!
sebelom tue saya memang dah berkenan dengan dress kawan saya..die amik warna ROYAL BLUE..

seumur hidup tak pernah saya pakai baju warna peach..warna pastel2 nie tak pernah..aiiishhh tak tau la cam mane rupa saya nanti...bile dah ade warna tema senang skit nak cari barang2 or hiasan2 yang berkaitan kan..
patutkah saya kekal dengan warna PEACH or cari lagi warna lain??? macam TEAL or OFF WHITE???

kat sini saya share baju saya..tapi copy dari hatta dolmat..sebab lupe plak nak amik gambar tadik..
pelamin tu standard pelamin 1 panel or 3 panel yang selalu kite tengok...simple but nice...hehe.

My Theme Colour
 
Busana Pengantin with My Theme Colour (inspired dari Hatta Dolmat)
 
Baju kawan saya.. ROYAL BLUE.. design lebih kurang kan dengan Hatta Dolmat punye???

Contoh Pelamin FOAM (credit to Ari Wedding Couture)

pssstttt...antara design Hatta Dolmat yang saya suke!!
  Baju Syeira Ayob
 
 Baju Memey Suhaiza


p/s : setel lagi 2 hal...saya haraaapppp sangat2 Kak Lina & Ila bagi service yang tiptop untuk saya... =)


jom like!! =D


8 comments:

  1. Isk isk.. cantiknyaaa baju2 Hatta Dolmat. Tapi.. ada ke budget? Jawapannya takde. So, sila jangan mengada :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. cantik2 kan baju dier...kene jadi retis or kawen ngn retis baru leh dapat merasa..tak dpt pakai baju die baju ala2 hatta pon boleh la.. =))

      Delete
  2. ya Allah cantiknye..
    takpe kita amik inspirasi HD.. lps tuh buat sendiri :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul2!!! tapi buat sendiri pon kos same lebih kurang..mampu sewa je sebenarnye... =p

      Delete
  3. baru ku tahu warne royal blue tu mcmne. tq ya!

    ReplyDelete
  4. Salam dik, bole x bg no phone org yg adik nk sewa ni? Pls email or sms me, urgent marieagirl@gmail.com

    ReplyDelete
  5. cube try tgk blog ni plak.. http://gulagulapengantin.blogspot.com/

    juge pasal pertunangan dan perkahwinan..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails

About Me

My photo
.i live a simple life n happy with it.