Followers

21 March 2012

My Wedding Theme : Solemnization + Bride Reception

saya punye theme colour rasanya macam dah nak konpem je..
Nikah : SOFT PINK
Sanding : PEACH
Tandang : To Be Confirm

nak cerita pasal baju sanding n nikah sket sebenarnye...
pasal baju sanding, KakLina cakap saya sesuai pakai warna Peach sebab badan saya yang sedang2 je..kulit putih(putih la sangat) so saya ikut je cakap die..lepas tengok baju..saya pon suke dengan design n colour dier..mak saya pon suke dengan baju tue..tapi saya takutttt sangat tak sesuai ngn saya sebab tak pernah langsung pakai baju warna pastel..mungkin kene g beli satu nak tgk seswai or tak...hehe.. =)

KakLina cakap sebulan or seminggu sebelom sanding baru pergi butik try baju...biar betul??? saya baca semua blogger B2B mesti pegi fitting baju 2-3 kali..mungkin kene bagi alasan nak bayar duet baju lepas tue cakap la nak try baju...hikhikhik...

pasal baju nikah plak,saya rasa nak amik inspiration dari b2b blogger gak..iaitu CikLijah..huhu..sebab material baju dier lebih kurang je macam baju nikah yang future husband saya bagi...takyah nak pk byk2 cari design baju mcm mane..

so kalau CONFIRM tema nikah + sanding saya macam di atas tue...saya kena la pk pasal tema pelamin pulak kan??? so untuk pelamin saya rasa nak amik warna pastel gak ---> putih + bunga light peach..
bile saya tengok ThePerfectPallete warna Pink masuk jugak ngan Peach..so saya amik je la inspirasi dari pallete yang dorang dah buat tu...harap-harap menjadi...
antara combination pallete yang saya suka
 PEACH
 BLUSH PINK
 BLUSH PINK + PEACH
 
BLUSH PINK

 
BLUSH PINK + PEACH

 
BLUSH PINK + PEACH DRESS

p/s : semoga semua berjalan degan lancar... tengah mengumpul $$$$$ untuk bayar semua vendor.



jom like!! =D


2 comments:

  1. Insyaallah , pilihla apa saja yang berkenan di hati, seri pengantin akan naik dgn sendiri nya tak kira awak pakai baju / warna ape ..
    Tapi pink + peach is lovely, melambangkan kelembutan dan ke"girl"an.. hehe ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..thanks awak..mungkin akan stick ngan tema nie...bile lagi nak nampak ayu kan?? =))

      Delete

Related Posts with Thumbnails

About Me

My photo
.i live a simple life n happy with it.