Followers

02 March 2012

Official Photographer

Official Photographer untuk wedding saya sudah di-booking..
ALHAMDULILLAH...
semoga my OP akan bagi service yang tiptop dan dapat shot yang cantik-cantik nanti..
semoga saya akan sentiasa tersenyum dihadapan kamera. :)

saya amik brader lat sebab harga yang die bagi memang harga mampu milik dimana still dalam budget saya: RM2K.
dan brader lat dah offer harga yang under-budget pulak tue..saya pon puas hati dengan gambar-gambar yang pernah brader lat shoot.
skrg nie hal OP dah setel...belom bayar deposit lagi..sebab die tak bagi no.akaun lagi..huhu..

Pakej yang brader lat offer kat saya dan saya memang suka:


Pakej Nikah + 2 Sanding RM1XXX.XX

Coverage       : 3 days unlimited hours
Album          : 1 x photobook 10" x 15" 40++ pages
                 (Nikah + Sanding + Outdoor)
               : 1xphotobook 8" x 11" 40 pages
                 (Tandang + Outdoor + Postwedding)
Photographer   : 2 Photographer
DVD            : Unlimited with DVD Cover
Outdoor        : 2 x outdoor session(Nikah + Tandang)
Other          : Canvas 16" x 24" (boleh pilih gambar)
Transportation : FOC
Accommodation  : FOC (kalau perlu disediakan oleh client)

My Official Photographer : Brader Lat 
Assistant Photographer : Azlan Abd Ghafar

p/s : semoga majlis saya akan berjalan dengan lancar dan dapat bekerjasama dengan my OP dengan jayanya... chaiyok2 Brader Lat & Lan.

kepada Brader Lat & Lan (kalau terBACA blog saya dengan tak sengaja) sorry sangat2 kalau saya nie fussy sikit..saya nie orangnya complicated sikit...bukan saya tak percaya brader berdua..tapi saya nak details supaya takde yang tertinggal nanti dan akan jadi salah faham pulak..harap brader berdua faham..selamat bekerjasama lagi 7bulan yer..




jom like!! =D


0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

About Me

My photo
.i live a simple life n happy with it.