Followers

09 October 2012

Catit Smartsift

product baru dari Catit!! 
first time tengok memang dah tertarik..ye memang ade litterbox yang automatik lagi senang tapi takde lak jual kat Malaysia...kalau ade pon mesti mahal..tapi yang nie murah je..kire berbaloi la beli untuk org yang malas cam saya nie..hehe..
so jom kite tengok produk baru ni sket..

source : website Catit Smartsift


Details pasal SmartSift


Step by Step untuk membuang taik kucing





so far kalau tengok dari penerangan memang menyenangkan pengguna..saya pon tak pernah try lagi dan tengok keberkesanan benda alah nie..so nanti kalau dah guna saya bagi review camne...kalau search kat tenet pon tak banyak review lagik...yang ade pon dari kawan blogger sendiri kittyworld..beli pon dari dorang jugak...haha...

p/s : saya harap penggunaan SmartSift nie berguna untuk saya..aminnn..

jom like!! =D


4 comments:

  1. ade jual kat fb... tp lupe harga.. x silap dlm 200-300. tapi kene guna pasir premium, x boleh pasir poo meow yg biase..

    ReplyDelete
    Replies
    1. pasir biasa pon boleh guna asalkan pasir kecik2...kalau besar2 takleh sebab tak muat dalam jaring2 tue.. =)

      Delete

Related Posts with Thumbnails

About Me

My photo
.i live a simple life n happy with it.